февруари 25, 2025

ЛИЧНА АСИСТЕНЦИЈА – ПОДДРШКА ШТО ВИ Е ПОТРЕБНА!

Црвен Крст Охрид, и оваа година продолжува со обезбедување на бесплатна социјална услуга лична асистенција на лица со попреченост.

Оваа значајна услуга се реализира благодарение на поддршката од Министерството за социјална политика, демографија и млади на Р.С.М.

Целта на оваа услуга е да се овозможи подобар квалитет на живот за лицата со попречености, преку индивидуализиран пристап кој обезбедува поддршка во секојдневните активности, како и промовирање на социјална инклузија и самостојност на корисниците.

Со имплементација на оваа услуга, Црвен Крст Охрид продолжува да придонесува за еднакви можности за сите граѓани на Охрид и Дебрца, создавајќи услови за повисоко ниво на социјално учество и интеграција на лицата со попречености во заедницата, а тоа се:

– создавање услови за повисоко ниво на социјално учество на лицата со попречености (социјална интеграција и инклузија)

– спречување на институционализација

– подобрување на квалитетот на живот на лицата со попречености

Што е личната асистенција и како ние работиме:

1. Во однос на возраста:

– лична асистенција за деца

– лична асистенција за возрасни

– лична асистенција на стари лица

2. Во однос на местото:

– лична асистенција дома

– лична асистенција во установа за социјална заштита

– лична асистенција на училиште

– лична асистенција на работа

– лична асистенција во здравствени установи

– лична асистенција во јавните служби и сл.

3. Во однос на видот на попреченост:

– лична асистенција за лица со моторни нарушувања (тешка и најтешка телесна попреченост)

– лична асистенција за слепи лица

4. Во однос на содржината на активностите:

– физичка поддршка и помош

– когнитивна поддршка и помош

– психосоцијална поддршка и помош

5. Во однос на времето на спроведување на активностите:

– секојдневна поддршка и помош

– повремена поддршка и помош

– привремена поддршка и помош

5. Нашите принципи за лична асистенција:

– сеопфатност

– навременост

– континуитет

– тимска работа

6. Фази на лична асистенција:

– запознавање на личниот асистент со конкретната задача

– запознавање на личниот асистент и корисникот на услугата

– договарање за времето и динамиката на давањето услугата

– развој на доверливи односи

– психосоцијална поддршка и лична помош

– евалуација на квалитетот на дадената услуга

7. Пристапи во работата:

– индивидуален

– прогресивен

– активен

– користење на преостанатите способности

8. Ниво на помош:

– специфична помош

– поддршка (помош)

– набљудување (надзор)

9. Воспоставување на услугата со учество на корисници на услугата лична асистенција:

– дефинирање на потреби на корисникот

– избор на услуги и одредување на време и место на користење на услугата

– избор на личен асистент

– учество во подготовка на протоколи и работни листи (договорни услуги)

– проценка на задоволство од добиената услуга

10. Личната асистенција ја обезбедува личен асистент – специјално обучено лице, кој поседува соодветни знаења, вештини и техники.

Ние сме тука за вас!

#Личнаасистенција#ЦрвенКрстОхрид#Поддршка#Социјалнаинклузија#Попреченост#Инклузивност#Социјални услуги

#ЦрвенКрстОхрид80годиниСветилникНаХуманоста

May be an image of 2 people and text that says "" NA λибла(льрим Mas Члкры Министерство สดวง አት ንጥለ исоцизалиа политика Црвен крет на Република Северна Махедонна Ω ФКРУД ОПшТИНОЙ"
< врати се назад